Latihan sebegini merupakan asas dan cara-cara untuk memantapkan lagi tahap pengurusan yang lebih efisien dan boleh diterima pakai untuk syarikat HAJIMAT.
KEPERLUAN SISTEM PENGURUSAN KUALITI ISO & OHSAS
B.menyasar untuk menpertingkatkan kepuasan pelanggan menerusi penggunaan sistem secara cekap, termasuklah proses penambahbaikan sistem dan jaminan keakuran terhadap keperluan pelanggan dan dapat digunakan untuk keperluan berkanun dan kawal selia.
1.SKOP
Standard antarabangsa ini menetapkan keperluan sistem pengurusan kualiti apabila sesebuah organisasi:
A.perlu untuk menunjukkan kemampuannya secara konsisten menyediakan produk dan perkhidmatan yang memenuhi kepuasan pelanggan dan dapat digunakan untuk keperluan berkanun (statutory) dan kawal selia (regulatory).
B.menyasar untuk menpertingkatkan kepuasan pelanggan menerusi penggunaan sistem secara cekap, termasuklah proses penambahbaikan sistem dan jaminan keakuran terhadap keperluan pelanggan dan dapat digunakan untuk keperluan berkanun dan kawal selia.
Audit Jabatan Pengurusan Sisa Pepejal |
Audit Jabatan Sedutan |
Audit Jabatan Penyelengaraan Loji |
Audit Jabatan Pemasaran |
Alhamduliah,semoga dengan latihan yang lakukan oleh pihak pengurusan syarikat HAJIMAT ini,ia boleh memberi manfaat dan mampu meningkatkan kualiti pengurusan syarikat ke tahap yang lebih tinggi.Amin.
No comments:
Post a Comment