Tuesday, October 10, 2017

CSR SYARIKAT HAJIMAT DI TADIKA LITTLE CALIPH SERI CERIA


Syarikat Hj Mat Hj Jantan buat julung kali pertamanya membuat program CSR berkonsepkan pendidikan kepada kanak-kanak di tadika caliph seri ceria,lorong pandan melaka.

Antara yang terlibat dalam program ini ialah Cik Siti Zaiton Bt Hj Mat,Cik Siti Aisha Bt Hj Mat serta Cik Siti Hidayah Bt Hj Mat selaku ahli lembaga pengarah syarikat dan tidak lupa juga kepada staf yang terlibat En Najib Bin Ma'amor,En Kamarul Azam B. Kamarudzaman,En Muhd Fariz B. Mat Darus,Cik NurShuhada Adlina Bt Mohd Khair,Nurul Hanani Bt Banan dan Cik Siti Faridah.

Seramai 139 orang kanak-kanak yang terlibat termasuk guru-guru tadika dalam program pendidikan bersama staf syarikat HAJIMAT.

Team dibahagi kepada 2 kumpulan,kumpulan 1 iaitu En Najib,Cik Faridah & Cik Zaiton.Mana kala kumpulan 2 iaitu En Fariz,Cik Aisha,Cik Hidayah & Cik Shuhada


Cik Faridah & Cik Zaiton bersama kanak-kanak tadika

Antara gelagat aksi lucu yang dapat disaksikan

En Fariz,Cik Aisha dan Cik Shuhada juga turut tidak ketinggalan untuk menceriakan suasana

Kanak-kanak tadika caliph suka bersama team hajimat

Antara aktiviti yang turut diadakan oleh team hajimat
Selain itu,pihak pengurusan syarikat juga memberi latihan amali berkaitan adab-adab di tandas seperti membaca doa semasa hendak masuk ke tandas dan cara-cara hendak cuci tandas.

En Najib bersama kanak-kanak lelaki untuk mengajar cara cuci tandas dengan betul

Cik Faridah & Cik Zaiton juga tidak ketinggalan untuk mengajar.

Sesi bergambar beramai-ramai.

Bergambar bersama dengan pemilik taska iaitu Puan Asmizana Bt Tarmizi ( Tudung Biru)
Alhamdulilah,selesai juga sesi CSR berkonsepkan pendidikan bersama Tadika Caliph Seri Ceria dengan Syarikat HAJIMAT ini,semoga ia mampu memberi manfaat dan faedah khususnya buat anak-anak di little caliph.

No comments:

Post a Comment