Thursday, November 30, 2017

BERKESAN KE BAJA MILAGRO NI??

Assalamualaikum, 

Alhamdulillah, nampaknya semakin hari semakin ramai pengguna yang berpuas hati dengan Baja Organik MilAgro. Baja Organik MilAgro mempunyai kadar NPK (Nitrogen, Phosphorus, Potassium) yang tinggi, serta tidak mengandungi bahan kimia dan patogen atau bakteria berbahaya yang boleh mendatangkan penyakit. 

Penggunaan baja organik MilAgro juga dapat memulihkan keadaan tanah yang tidak sihat kerana ia menggalakkan aktiviti mikroorganisma yang dapat membantu meningkatkan kesuburan tanah. MilAgro juga dapat membantu menggalakkan pertumbuhan dan sistem imunisasi pokok, justeru itu, ia dapat meningkatkan jumlah dan kualiti hasil tanaman. 

Selain itu. kelebihan baja organik MilAgro ialah ia sesuai untuk semua jenis tanaman, dari tanaman hiasan, sayur, buah-buahan, dan tanaman perladangan seperti kelapa sawit, getah, lada hitam, pisang, padi dan lain-lain. Ia juga dapat mengekalkan kesuburan tanah dalam jangka masa panjang oleh itu ia dapat membekalkan nutrisi kepada tumbuhan secara berperingkat dan berterusan.




MilAgro, memberi keajaiban kepada tanaman kita. 




Pokok orkid yang kurang berbunga jadi mabuk bunga hingga boleh di jual. 


Tumbesaran pokok tomato yang cepat

Tanaman Labu Manis

Pokok pisang cepat mengeluarkan hasil.

Pokok bunga hiasan sentiasa berbunga 


Tanaman Kubis Bunga
Alhamdulillah, kami sebagai pengeluar baja MilAgro amat bersyukur dengan testimoni yang kami perolehi. Testimoni ini membuktikan yang baja kami sememangnya bagus untuk semua jenis tanaman. Sebenarnya banyak lagi testimoni yang kami dapat, tapi untuk melihat testimoni tersebut, ikuti facebook page kami. 


Untuk dapatkan Baja Organik MilAgro 

HUBUNGI KAMI SEGERA 📞


atau PM KAMI 


Mari pakat ramai-ramai guna baja MilAgro.

No comments:

Post a Comment