Tuesday, November 7, 2017

KARNIVAL MALAM AMAL UNTUKMU ROHINGYA

Assalamualaikum,

Alhamdulillah, pada 27, 28 dan 29 Oktober 2017 yang lalu,  Team Hajimat buat pertama kalinya telah berpeluang menyertai Karnival Malam Amal Untukmu Rohingya. 

Tujuan kami menyertai karnival tersebut adalah untuk memberikan pengenalan kepada pengunjung mengenai baja Milagro. Antara sebab utama pengeluaran baja organik MilAgro adalah untuk menggalakkan orang ramai menanam tanaman, terutama sayuran organik. Ini kerana, umum mengetahui yang sayuran organik mepunyai nilai kesihatan yang lebih tinggi dari sayuran biasa. Dengan menggunakan baja organik MilAgro, pengguna boleh menanam sendiri sayuran organik  tanpa perlu membeli dari pasaraya yang menawarkan harga jauh lebih mahal. Ia secara tidak langsung telah menjimatkan perbelanjaan harian pengguna tersebut.

Di atas kesedaran tersebut, kami telah membawa ‘sample’ produk Milagro untuk diberikan secara percuma kepada pengunjung dengan mengadakan sesi cabutan bertuah dimana hadiah yg di berikan adalah baja Milagro. Selain itu, kami  juga ada membawa Baja Milagro untuk dijual kepada para pengunjung dengan harga RM10.


Ikuti pengalaman kami sepanjang 3 hari 2 malam di Dataran 1 Malaysia Klebang.

Team Hajimat bekerjasama menyusun atur dan menghias ruang pameran. 

Team Hajimat mengedarkan risalah mengenai Baja Organik MilAgro kepada pengunjung. 

Pembeli pertama Baja Organik MilAgro.
Antara pengunjung yang membeli Baja Milagro

Antara pemenang cabutan bertuah.

Gelagat Team Hajimat melayan pelanggan.

Wajah-wajah ceria Team Hajimat sepanjang karnival


Alhamdulillah, terima kasih kepada semua yang terlibat atas usaha dan keringat yang dicurahkan. Tahniah juga kerana anda berjaya memperkenalkan nama Milagro kepada pengunjung karnival. Semoga dengan usaha ini, nama Milagro akan menjadi nama yang tidak asing bagi orang Melaka seterusnya Malaysia. Amin


POKOK YANG DAH LAMA TAK BERBUNGA PUN BOLEH BERBUNGA SEMULA SELEPAS GUNA BAJA MILAGRO! 😍
=================================

"Makcik punya orkid dah bertahun tak berbunga. Makcik dah nak buang dahh. Tapi lepas guna baja milAgro, orkid semua naik, sampai orang nak beli. Makcik dapat hasil RM76 hasil jual bunga orkid."

- Isteri Pak Husin, Pokok Mangga -

=================================

Call/sms/whatsapp sekarang!!
Tel : 06-337 5663 | HP : 012-695 9251

#TestimoniBajaMilAgro
#BajaOrganik
#MilAgro
#Miracleoflife
#BajaOrganikMelaka
#BajaMilAgroMelaka



No comments:

Post a Comment